Hipermarket - zakupy, promocje, sklepy

Wpis

czwartek, 25 lipca 2013

Kobieta i mężczyzna na zakupach

Panuje przekonanie, że mężczyzna w sklepie nie do końca sobie radzi i wymaga bardzo szczegółowej listy z opisem każdego produktu. Pokutuje nawet wiele dowcipów, w których mężczyźni mylą nazwy i wybierają rzeczy niewiele przypominające to, co mieli kupić. W rzeczywistości prawda daleko odbiega od anegdot, a mężczyźni potrafią być jeszcze bardziej uparci, wybredni i wymagający niż panie. Oczywiście istnieje taka gama produktów, na których on się w ogóle nie zna, a zaliczają się do nich kosmetyki czy środki higieny dla pań, ale kobieta też nie poradzi sobie z kupieniem aparatu fotograficznego lub telefonu, a już w kwestii części samochodowych jest abnegatką. Przeprowadzone badania wykazały, że panie i panowie w tym samym stopniu zwracają uwagę na świeżość produktu, jego wygląd zewnętrzny. Połowa panów zwraca uwagę na to, co jest na opakowaniu, czyli skład produktu i termin ważności, 50% myśli na zakupach o swoich potrzebach, podczas gdy w przypadku kobiet jest to o 10% więcej. Sprawdzono też że kobiety częściej zaglądają do gazetek promocyjnych i korzystają z promocji niż mężczyźni. Podobny procent panów używa ekologicznych torem i sprawdza ceny produktów próbując co nieco zaoszczędzić. Co ciekawsze panowie zaoszczędzonych pieniędzy nie wydają na coś dla siebie, lecz przynoszą je do domu.



Szczegóły wpisu

Tagi:
Autor(ka):
gornik23
Czas publikacji:
czwartek, 25 lipca 2013 12:21

Polecane wpisy